SKG 07 TEMEL KALİTE KAVRAMLARI

AMAÇ Toplam Kalite Yönetiminin temel kavramlarının özümsenerek kurumların dönüşüm süreçlerinde kendi organizasyonları için tanımları yorumlayabilmelerini sağlamak.
KAPSAM

 

Misyon

Vizyon

Değerler

Müşteri ve Müşteri odaklılık

Paydaş

Ürün

TKY ‘de sistem yaklaşımı

Önce insan anlayışı

KİMLER KATILMALI Fikir Üretme ve Uzlaşma araçları eğitiminin  alınmış olması gerekir.

Tüm Personel (Üst ve Orta kademe yöneticiler öğrenmenin uygulama seviyesinde katılırken, Eğitimciler değerlendirme, çalışanlar ise bilgi düzeyinde katılmalıdır.)

KATILIMCI SAYISI Maksimum 15 kişi
SÜRESİ 1/2 GÜN
NOT Katılımcılara eğitim notları ve sertifika verilecektir.

(Seminerin en az % 70 ‘ine katılım şartı aranır.)

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir