AMAÇ | Toplam Kalite Yönetiminin yerleştirilmesi, değişimin hızlandırılması,
Doğru ve etkili iş hedeflerini koyabilmek, entegre ve koordine edebilmek, Öncelikler değiştiğinde, daha hızlı hareket edebilmek, Bölümlerin koordine ve daha etkin çalışabilmesi, İç ve dış müşterilerimize daha iyi hizmet sunmak, Katılımcı yönetimi sağlamak, Astları geliştirme yöntemlerini öğrenmek, Şirkette motivasyonu ve birlik ruhunu arttırmak, Performans değerlendirmek için kriter oluşturmak, Şirket içi iletişimi arttırmak, Organizasyon ve insan ihtiyaçlarının organize edilmesi. |
KAPSAM
|
Katılımcı yönetim nedir? Nasıl sağlanır?
Organizasyon ve insan ihtiyaçlarının organize edilmesi Hedefin fonksiyonları Hedeflerle Yönetim nedir? Sağladığı yararlar Problem odaklı hedefler Hedef seçme kriterleri Hedeflerin entegre edilmesi İç ve dış müşterilerimizi nasıl memnun ederiz Hedef tipleri, hedeflerin aşağı doğru indirilmesi Hedeflerle Yönetim ile sürekli gelişimin sağlanması Yetki devredilmesi, bilgi paylaşımı Astlarınızı nasıl geliştirirsiniz? Eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi Motivasyonu sağlama yöntemleri, hatalı yönetici davranışları Performans değerlendirme Uygulama (Etkili ve doğru hedef seçimi) |
KİMLER KATILMALI | Hedef koyma durumunda olan tüm yöneticiler, çalışanlar. |
KATILIMCI SAYISI | Maksimum 20 kişi |
SÜRESİ | 2 GÜN |
NOT | Katılımcılara Eğitim notları ve Sertifika verilecektir.
(Seminerin en az %70’ine katılım şartı aranır.) |