SKG 29 KALİTE BİLİNCİ ARTTIRMA (MAVİ YAKALILAR İÇİN)

AMAÇ Mavi yakalıların yaptıkları işin sonuçlarının kaliteyi ve müşteriyi nasıl etkilediğini öğretmek, kalite bilincini arttırmak,

Hata kaynaklarını birlikte tanımlamak ve çözüm yollarını tespit etmek.

KAPSAM

 

Kalitenin kavramı,

Müşteri beklentileri,

İlk seferde doğru yapmanın önemi,

Hata önceliklendirme,

Sorun çözme yaklaşımı ve veri toplanması,

Uygulamalarda karşılaşılan güçlükler,

Ekip çalışmasının önemi,

KİMLER KATILMALI Kalite bilincinin yükselmesini istediğimiz mavi yakalılar ve birim yöneticileri,

 

KATILIMCI SAYISI Maksimum 15 kişi
SÜRESİ 3-4 SAAT
NOT Mavi yaka eğitimi her firma için firmaya özel hazırlanmakta ve konu başlıkları firma uygulamalarıyla bütünleştirilmektedir.

Eğitim öncesi firmada ön çalışma gerektirmektedir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir